• ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير
  • اِثَّلاثا ٤ ذو القعده ١٤٣٩
  • Tuesday, July 17, 2018
کلیدواژه: 40164
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت، ساعت 10:08
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۴/۱۹
رسیدگی به شکایات

فرایند رسیدگی به شکایات

فرایند ارائه پیشنهادات ، انتقادات و شکایات
 

 

صندوقهای رسیدگی به پیشنهادات ، انتقادات  وشکایات در تمامی سالنها و بخش ها نصب می باشد

شما می توانید کتبا موارد مد نظر خود را نوشته و با ذکر شماره تماس جهت پی گیری آنرا به صندوق بیاندازید

مطمئن باشید که تمام صدوقها به صورت هفتگی و کاملا محرمانه بررسی شده و توسط مسئول رسیدگی به شکایات با شما تماس گرفته خواهد شد.


در ساعات اداری می توانید به دفتر رسیدگی به شکایات واقع در سالن ورودی پذیرش مرکزی مراجعه فرمایید

شماره تلفن اتاق رسیدگی به شکایات بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان 05431122308 می باشد

در ساعات غیر اداری در صورت نیاز می توانید به دفتر سوپروایزر  واقع در طبقه اول ، مقابل بخش داخلی مراجعه فرمایید.

تلفن همراه 09330269006   جهت تماس با مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان در نظر گرفته شده است .

دفتر ریاست بیمارستان در ساعات اداری آماده دریافت پیشنهادات ، انتقادات  وشکایات  شما می باشد.

 

 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 1/5954 sec